Blogia
rouspi

El dia d'avui!

Soc als ordinadors des de les cinc de la tarda i encara no m'he aixecat de la cadira tot per fer el treball de història antiga que porto arrossegant un munt de temps i que encara no he acabat. Quin pal, la veritat és que l'assigantura m'agrada molt i el professor també però això de fer el treball passat a l'ordinador amb tota la informació ben ordenada...
Això d'escriure al Blog i que la gent et llegeixi els teus pensaments és emocionant!
Demà continuaré fent el treball la veritat és que l'he d'acabar com sigui! Dilluns l'he d'entregar!
La meva amiga Raquel ja ha trobat pis a París, tinc ganes d'anar-la a veure! a veure si puc ven aviat!
Un petó a tothom i Bona nit!

3 comentarios

Turandot -

Hola wapa, esper que t'en hagis sortit amb el treball, la Girona Antiga, pinta bé.
Gràcies per comentar-me al blog de blogia, però el tenc una mica abandonat, ara estic més per l'altre:
www.zonalibre.org/blog/imsomnio
Bon cap de setmana!

Turandot -

Eii de què és el treball d'antiga? :p

ruru -

bona nit.. ja he entrat , ara ja es veu ,, apa !! petons