Blogia
rouspi

El curs de cinema!

Avui vaig al curset de cinema que em vaig apuntar fa un mes, m'he perdut dues sessions perquè m'ha sigut imposible assistir, ja que tenia altres compromisos inaludibles, oh! quina frase més diplomàtica,no?
Aquesta tarda he tingut, i encara em queden, activitats diverses; vinc de fer una visita a uns nois i noies molt macos de dotze anys pel Museu del cinema, aquesta feina m'agrada molt és molt enriquidora! ara escric al blok , em sembla que m'estic enganxant molt al sistema informàtic, he de mirar de fer el possible per posar-me'l a casa! sinó aquest estiu no sé que faré!
Bé, tornant al curs de cinema... la veritat és que m'agrada molt ja que ve gent destacada relacionada amb aquest setè art! com per exemple, Marc Reixa, David Trueba... avui parlarem de Goddard! segur que està molt bé! m'agrada fer coses diferents i interessants... Us animo a participar amb totes aquelles activitats que us agradin...Carpe Diem!

3 comentarios

Turandot -

Que ho disfrutis ;)

ruru -

he entyrat com al del'imma per l'altre adreça,,, crec q posare el lionk aquet, tan el teu com el del'imma , l'altrte es molt mono , pero no funcion a,,mai .,,
apa rous , felicitats per el, blog,,, ara no puc llegir lo escrit ..es tard , jej vaig a fer el dinar de l'emma q ja rondina ,, petons

imma -

si noieta disfruta del dia :P ara que encara podem!! :P no et preocupis jo també estic enganxada