Blogia
rouspi

El meu dia de festa!

Avui és dilluns 26 d'abril i ja estic pensant qué faré el cap de setmana que ve, tinc dissabte festa i m'estic plantejant fer alguna excursió... però no sé a on!
Estic pensant anar a la Garrotxa dissabte perqué ha tornat una meva amiga del seu Erasmus a Dinamarca. Tinc moltes ganes de veure-la i si puc pujaré a Olot per passar una estona juntes!
Espero que estigui lliure perqué sempre té moltes coses a fer!
Avui durant tot el dia grabaven una película a la Facultat de Lletres i després de classe m'he acostat a fer un cop d'ull, i per veure si veia algo interessant... només he vist uns tècnics amb càmeres i plafons d'aquells que fan canviar la direcció de la llum per il·luminar el rostre dels actors. Segur que ara mateix estan grabant les escenes més emocionants i on surten els protagonistes del film, però jo estic fent feina a la facultat d'Educació.
Bona tarda i Bona nit! Girona el gran escenari per fer pelis!

1 comentario

ruru -

hola nena , bona nit!!!!!!!!!
petonets