Blogia
rouspi

La biblioteca nova!

La Raquel ha vingut després de tres mesos a Girona, si la veritat és que feia molt que no la veia i l'any passat ens veiem cada dia! La veritat és que hem passat moltes coses juntes... En alguns moments la trobo a faltar, però quan em passa això la truco i parlo amb el seu contestador perqué mai la trobo! Bé, la veritat és que avui al matí ha sigut com l'any passat hem anat a fer un vol, hem anat a la Facultat a veure la part de biblioteca nova que van inaugurar el dia de Sant Jordi! és una passada... sembla com si haguessin agafat un tros de la biblioteca de Montilivi i l'haguessin instal·lat a Lletres, encara en falta una part per construïr... Espero no veure-la, i si la visito que sigui com de turista! He d'acabar la carrera al Juny!
Dissabte me'n vaig a Olot, tinc moltes ganes!!!!!!

3 comentarios

cogollo -

La biblioteca nova a la facultat de lletres... umm, la vaig veure i sembla que està bé, tot i que diguin que els ha quedat petita

ruru -

nena ,, no hi ha mai la data, jejejej ,, aixo em descolloca.,. jaja be,, apa adeu. siau

imma -

`mmmmmmmmmmmm com l'any passat? no faltava una persona?? com pre exemple jo mateixa :P :P