Blogia
rouspi

El dia plujós!

Avui a Girona hi ha un temporal estrany, plou des de la matinada i a més fa molt de vent! se'm a girat el paraigües dues vegades, em sembla que l'hauré de llençar! El cel està pintat d'un color càlid, no és fosc com quan hi ha tempesta, sinó que és taronja... no m'hi havia fixat mai!
Aquest cap de setmana he anat a Olot, d'anada vaig passar per la comarcal que uneix Vic amb Olot passant per la Vall d'en Bas! i de baixada vaig anar per Ripoll, i amb una hora i quart vaig ser a casa i després a la tarda cap a Girona... Olt, la Garrotxa és un paratge molt acollidor i de costums familiars, sempre que hi vaig m'hi sento acollida encara que jo no sigui d'aquesta terra...
Vaig anar a casa la Txell que ja ha tornat de Dinamarca, vam passar moltes hores juntes, i com sempre em va oferir casa seva... Genial! Tinc ganes de tornar-hi!

1 comentario

Anónimo -

Ei! La d'Olot sóc jo! Genial va ser el cap de setmana per la Garrotxa, sobretot perquè va venir la meva amiga del Vallès: la Rouspi!! Una persona amb qui he compartit moltes estones i sobretot molt moments del pis que vam compartir!!