Blogia
rouspi

He acabat les pràctiques!

vulll començar fent un petit comentari al meu últim escrit! La meva amiga imma no hi era però el que jo volia dir era que l'any passat treballava amb la Raquel i la veia tot el dia, en resum la nostra experiència juntes hem va agradar molt!
Bé, avui he acabat les pràctiques de monitor en una Escola de Natura! m'ha anat molt bé, he conegut molta gent del mòn de l'educació i una altra escenari per explicar, la Natura!
La meva reflexió final té a veure amb la professió d'educador, després d'una llicenciatura com la meva i la dels meus companys, tinc més o menys clar que vull dedicar-me a lensenyament! tant és si ets educador en un medi natural, en un patrimoni o en un museu... el que conta és comunicar de manera entenedora els teus coneixements, i intenntar educar amb uns valors i promoguen unes actituts correctes. Sempre en un context dinàmic, alegre i sobretot divertit!
La professió d'educador i el seu futur!!!!!!!!!!!!!!

0 comentarios